اجتماعی استان بهداشت تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

توزیع ۴۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان

توزیع ۴۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بیش از ۴ هزار و ۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۳۲میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه ۵ هزار و ۹۸۹ بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار داشت: تجهیزات پزشکی با هدف حمایت بیشتر از بیماران نیازمند تهیه و بین آنها توزیع می شود.

هادی بنایی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان بیمار توزیع شده، ادامه داد: این اقلام با کمک خیران و نیکوکاران به منظور کاهش دغدغه های بیماران خاص و صعب العلاج، با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان تامین شد.

وی با تاکید بر رایگان بودن تمامی خدمات به این بیماران از جمله داروهای مورد نیاز، هزینه های بستری و سایر هزینه ها در بیمارستان های دولتی، افزود: این نهاد حمایتی با مساعدت مردم خیر و نیک اندیش استان تجهیزات پزشکی از جمله واکر، ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، فشارسنج، تشک مواج و … را به منظور حمایت بیشتر مددجویان بیمار تهیه می کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان به هزینه های سنگین درمانی بیماران صعب العلاج اشاره کرد و گفت: هم استانی ها و خیران نیک اندیش می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، همچنین با شماره گیری #۰۳۱۸۸۷۷ ، مساعدت های خود را برای کاهش دغدغه و درمان این بیماران اهدا کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x