اجتماعی استان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

تشکیل چهار کمیته تخصصی برای حل معضلات شهری

تشکیل چهار کمیته تخصصی برای حل معضلات شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از تشکیل چهار کمیته تخصصی شامل کمیته توسعه شهری و حقوق شهری، کمیته ضوابط و مقررات شهرسازی، کمیته شهرسازی الکترونیک و کمیته ارتباط با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط برای حل معضلات شهری در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نشست تجربه شهرسازی با حضور معاون‌های شهرسازی و معماری شهرداری‌ها و روسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی شهرهای استان به میزبانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان  برگزار شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در این باره گفت: در این نشست مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری و دغدغه‌هایی که در شهرها وجود دارد، مطرح و پیرامون مسائلی که در بین همه شهرها مشترک هستند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وحید مهدویان افزود: مسائل داخلی شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط با شهرداری و به طور مشخص در حوزه شهرسازی و معماری در این نشست بررسی شد و همه اعضا پیشنهادها و راهکارهای خود را برای ارتقای کیفی و کمی خدمات و تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان ارائه دادند.

او این نشست را یک میز تجربه برای شهرها و مدیریت‌های شهری ارزیابی و عنوان کرد: از دستاوردهای این میز تجربه می‌توان به تشکیل کمیته‌های تخصصی مانند کمیته توسعه شهری و حقوق شهری، کمیته ضوابط و مقررات شهرسازی، کمیته شهرسازی الکترونیک و کمیته ارتباط با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط اشاره کرد.

او افزود: اعضای این کمیته‌ها از بین حاضرین انتخاب و شرح وظایف آنها مشخص شد و همچنین مقرر شد جلسات کمیته‌ها به صورت مستمر برگزار و برای مسائل روز شهرها راهکارهای مناسبی تعیین شود.

مهدویان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری همه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان و همچنین حمایت مدیریت ارشد شهری، میز تجربه بتواند برای مسائل و مشکلاتی که همه شهرهای استان با آنها درگیر هستند، راهگشا باشد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x