اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر احمد شریعتی: برند گردشگری اصفهان نیازمند تثبیت و تقویت است

دکتر احمد شریعتی: برند گردشگری اصفهان نیازمند تثبیت و تقویت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر احمد شریعتی ؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در زمینه میراث ملموس و ناملموس بسیار غنی است، اما افسوس که برند گردشگری اصفهان با وجود منابع غنی به نحو شایسته تثبیت و حفظ نشده است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر احمد شریعتی در نشست کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان که به میزبانی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان باید با الگوگیری از دیگر کلانشهرها از ظرفیت گردشگری و افزایش رونق اقتصادی بیشتر بهره‌برداری کند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری بازی‌های جام جهانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شهرهایی مانند شیراز به دنبال ورود گردشگر به منطقه خود و افزایش توریست در شهر خود هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: اصفهان در زمینه میراث ملموس و ناملموس بسیار غنی است، اما افسوس که برند گردشگری اصفهان با وجود این منابع غنی به نحو شایسته تثبیت و حفظ نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در زمینه زیرساخت‌های گردشگری در شهر اصفهان همچون هتل‌ها مشکل اساسی داریم، گفت: اصفهان از دیگر کلانشهرهای کشور مانند تبریز در این زمینه عقب افتاده است.

شریعتی تاکید کرد: امروز باید جهت توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگران داخلی از قدرت فضای مجازی و رسانه، برای معرفی مراکز گردشگری و امکانات تفریحی بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان می‌تواند بر تقویت تعامل با راهنمایان گردشگری، افزایش ارتباط با انجمن‌های گردشگری، فعال کردن زمینه توریست مذهبی، گردشگر سلامت و گردشگر تفریحی، برای دستیابی به اهداف خود اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ارتباط با مراکز حمل‌ونقلی شهر همچون راه آهن، پایانه‌ها و سازمان تاکسیرانی برای بهبود ارتباط‌گیری با گردشگران، بهره‌گیری از ظرفیت خواهرخوانده‌های شهرداری اصفهان برای رونق گردشگری و تمرکز بر فضاهای جدید گردشگری شهر مانند کوه نخودی، کوه قائمیه و کوه آتشگاه از دیگر پیشنهادات برای توسعه گردشگری ذیل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان است.

وی اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی و پیگیری رفع مشکلات کارکنان در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از موضوعات با اهمیت و دستاوردهای مهم مدیریت جدید در این شرکت است، چرا که نسبت به نیروی انسانی در دوره‌های قبل یک بی تفاوتی و بی‌توجهی شده بود که بی‌انگیزگی کارکنان را به دنبال داشت.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x