اجتماعی استان تصاویر حوادث مرکزی

کشف سلاح شکاری غیرمجاز

کشف سلاح شکاری غیرمجاز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، در دستور کار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات هوشمندانه و تحقیقات انجام شده موفق به شناسائی سه متهم در این راستا شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد : ماموران در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان تعداد ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز به همراه۳۵ عدد فشنگ مربوطه کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز علاوه بر اینکه می تواند باعث بروز حوادث ناگوار و ایجاد نا امنی در جامعه شود، برابر قانون نیز جرم بوده و پلیس برخورد قاطع با متخلفان در این زمینه را در دستور کار دارد و از شهروندان می خواهیم در این خصوص با پلیس همکاری لازم را داشته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و اطلاع از حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x