اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

در فصل تابستان:۱۲۲۵ دستگاه سرمایشی بین مددجویان توزیع شد

در فصل تابستان:۱۲۲۵ دستگاه سرمایشی بین مددجویان توزیع شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

از ابتدای فصل تابستان تاکنون، هزار و ۲۲۵ دستگاه وسایل سرمایشی بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از توزیع لوازم ضروری سرمایشی بین خانواده های تحت پوشش خبر داد و گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون براساس نیازسنجی صورت گرفته در سامانه هوشمند امداد، هزار و ۲۲۵ دستگاه کولر و یخچال فریزر به خانواده های نیازمند در سطح استان اهدا شده است.
وی با اشاره به تعداد اقلام توزیع شده، ادامه داد: ۷۲۵ دستگاه کولر آبی و ۵۰۰ دستگاه یخچال فریزر با اولویت مناطق محروم، بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شد.
هادی بنایی با قدردانی از همراهی تولیدکنندگان داخلی در حمایت از خانواده های نیازمند، افزود: اقلام ضروری مورد نیاز این خانواده ها با هم افزایی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی و مشارکت خیران تامین و بین نیازمندان توزیع شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از خیران برای کمک به رفع نیاز خانواده های تحت پوشش این نهاد، گفت: عموم مردم خیر استان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری در سطح استان، همچنین با شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ در خدمت رسانی به نیازمندان مساعدت کنند.
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x