اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

از مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای رونق‌بخشی به مرکز همایش‌ها استقبال می‌کنیم

از مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای رونق‌بخشی به مرکز همایش‌ها استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان گفت: از اینکه بخش خصوصی برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای پیشگام شود استقبال می‌کنیم واگر وزارت خارجه به این جمع بندی برسد که می‌تواند این مجموعه را مدیریت کند، حاضر به همکاری هستیم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده روز ۲۸ مردادماه در جریان بازدید معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اظهار کرد: مجموعه مرکز همایش‌های بین‌المللی از یک سو به عنوان معماری دوره جمهوری اسلامی می‌تواند نقطه آغاز تلقی شود و از سوی دیگر به لحاظ بین المللی ظرفیتی را ایجاد کرده که بتوانیم میزبان انواع اجلاس‌ها باشیم.

او با بیان اینکه شهرداری اصفهان به عنوان سرمایه‌گذار اصلی، نگاه بسته ای نسبت به این مجموعه ندارد، افزود: از اینکه بخش خصوصی برای بهره برداری از این مرکز پیشگام شود و بتواند این مجموعه را به نفع نظام فعال کند، استقبال می‌کنیم.

او افزود:همچنین اگر وزارت خارجه به عنوان بخش دولتی به این جمع بندی برسد که می‌تواند این مجموعه را مدیریت کند، حاضر به مشارکت هستیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان این آمادگی را دارد که از این ظرفیت به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران و تعاملات بین المللی استفاده کند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x