اجتماعی استان اقتصادی حوادث

کلاهبرداری با ترفند پرداخت وام

کلاهبرداری با ترفند پرداخت وام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وصول پرونده نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان “شهرضا” مبنی بر کلاهبرداری فردی از یکی از شهروندان این شهرستان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرارگرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی با یکی از فروشندگان وام در سایت دیوار آشنا شده و و قرار شد بابت دریافت وام ۳ میلیارد ریالی وکالت بلاعزل منزل مسکونی خود را در دفترخانه اسناد رسمی به او تحویل دهداما بعد از مدت ۶ ماه متوجه می شود که فرد وام دهنده از وکالت سؤاستفاده و منزل مسکونی او را به فرد دیگری فروخته و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت:سرانجام با اقدامات اطلاعاتی و کارهای پلیسی و تخصصی مخفیگاه این کلاهبردار که بسیار هوشمند و درکارش حرفه ای بودشناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

تُرکیان گفت: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد صراحتاً به بزه انتسابی و ده ها فقره کلاهبرداری دیگر در خصوص چک بلامحل و غیره اقرار کرد که با توجه به نیابتی بودن پرونده با قرار بازداشت موقت تحویل دادسرای شهرستان شهرضا شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x