اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

پویش فرشتگان سرزمین من

پویش فرشتگان سرزمین من

طرح “فرشتگان سرزمین من ” برای هفتمین سال متوالی در سراسر کشور در بیش از صد و بیست شهر در حال برنامه ریزی میباشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ریحانه موسوی، مدیرگروه شهر تهران پویش فرشتگان سرزمین من گفت :پویش فرشتگان سرزمین من بیش از هفت سال هست که درحوزه عفاف وحجاب دربیش از ۱۲۰ شهر هست که فعالیت می کند. وحدود سه هفته هست درمتروی تهران فعالیت می کنیم.

برنامه های پویش :تست حجاب، تست چادر، پک فرهنگی. ریحانه موسوی درباره نحوه برگزاری برنامه ها درمترو گفت :این پویش در متروی تجریش، میدان آزادی، امام خمینی، مترو مهدیه برگزار می شود. این پویش درروزهای زوج ساعت ۱۶تا ۱۸وروزهای فرد ساعت ۱۱ تا ۱۳برگزارمی شود.

*اختصارا در مورد فعالیت مجموعه ریحانه خلقت(دختران چادری) به استحضار میرساند :با توجه به اهمیت مساله حجاب، عفاف و پوشش اسلامی و کم توجهی بعض مسئولین و اعلان جهاد تبیین ولی امر بر آن شدیم تا در این زمینه به صورت تخصصی در فضای مجازی بپردازیم.کانال دختران چادری با شناسه ( @Clad_girls ) قریب ده سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه حجاب و عفاف دارد، که از سایت کلوب دات کام با سی هزار عضو آغاز کرده و در تلگرام با بیش ازهفتاد هزار عضو، ایتا حدود هفتاد هزار، پیج اینستاگرام هفتادو پنج هزار نفری به عنوان بزرگ ترین رسانه مجازی با موضوع تخصصی حجاب و عفاف در حال فعالیت و تولید محتوا است.البته پیج اینستاگرام به خاطر پست با موضوع شهادت سردار شهیدحاج قاسم مسدود شد. پیج دوم و سوم هم مسدود شد و اکنون پیج چهارم در حال فعالیت میباشد!.

▼ *از اهداف کانون میتوان اشاره کرد به :*

تببیین مبانی عقلی و نقلی حجاب و عفاف.تکریم جایگاه دخترانهپاسخ به شبهات.● رشد و تعالی سطح فرهنگ حجاب و عفاف.تولید و انتشار متن .عکس و کلیپ متناسب با نیاز و اقناع فضای مجازی.● بصیرت افزایی و پرداختن به مسائل مهم روز.● انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر.ارتقا سطح سواد رسانه ای بانوان .● معرفی و انتشار کتب و مقالات با موضوع مربوطه.معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی بر اساس زندگی نامه ائمه(علیهم السلام) شهداء و بزرگان .● تقویت نهاد خانواده و به تبع جامعه اسلامی.● طرح ایده برای انجام کارهای میدانی و عملی.(مانند روزمادر و دیدار با مادران شهدا،روز دختر،روز پرستار و…)هرچند فعالیت میدانی ما در بیش از ۱۲۰ شهر کشور خصوصا مراکز استانها هست ، ولی در نظر داریم که کار برای شهر تهران به عنوان پایتخت پررنگ تر باشد.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یازهرا

سلام چگونه می‌شود عضو گروه شد؟

09197976654

سلام چه طور می‌شود عضو گروه شد البته نه کانال برای فعالیت

eghtesad_ahval

سلام
ضمن تشکر و توجه جنابعالی
گروهی در این سایت وجود ندارد و تنها کانال در شبکه های اجتماعی داخلی وجود دارد.

مطهره بانو

برای عضویت وارد کانال بشید لینک هست برای ثبت نام در اخر وارد گروه اصلی میشید و بعد وارد گروه شهر خودتون

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x