اجتماعی استان حوادث

دستبند پلیس بر دستان سارق موتور کولرهای آبی

دستبند پلیس بر دستان سارق موتور کولرهای آبی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از دستگیری یک سارق سابقه‌دار موتور کولرهای آبی با ۴۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور کولرهای آبی در برخی از مناطق این شهرستان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه متهم تاکنون به ۴۱ فقره سرقت موتور کولرهای آبی در این شهرستان اعتراف کرده و در بازرسی انجام شده از مخفیگاه وی ۵۰ موتور کولر سرقتی کشف شده، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x