اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

پیام تبریک اعظم حاجی عباسی به مناسبت عید سعید غدیرخم

پیام تبریک اعظم حاجی عباسی به مناسبت عید سعید غدیرخم

اعظم حاجی عباسی دبیرکل جامعه زینب درپیامی عیدسعید غدیرخم رابه ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور : اعظم حاجی عباسی، دبیرکل جامعه زینب، درپیامی عیدسعید غدیرخم را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :”

بسم الله الحق

“الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی ✳️ غدیر روز نور است و شور و سرور و سرشاری و باروری اکمال و اتمام . و همه اینها جمع است در ولایت . غدیری ، تشنه مشتاقی است که میخواهد به حیات برسد و مهاجر تنهایی است که دلش را به عدالت علی ( ع ) گره زده است . و این مهاجر میتواند از دست پیامبر (ص) و با جام علی (ع) همه زندگی را بدست اورد . چرا که علی (ع) ؛ علم و عشق شمشیر و تدبیر حریت و عبودیت نجوای دل و آتش سخن زمزمه شب و فریاد روز قدرت و عزت و تواضع و فروتنی نرمش و مدارا و خشونت و استقامت را یکجا دارد و همه اینها است که او را مرد حق و حقیقت و عدالت و ولایت معرفی میکند و اینها همه بخاطر حق ، برای حق و در راه حق است . و اینگونه است که همه او دوست داشتنی است و هر انسانی با هر مرام و عقیده ای دوستدار علی است . ✳️ اساسی ترین پیام رسول اعظم که بزرگترین ستون دین او است در روز غدیر بیان شده است . پیام ادامه دین از طریق ” ولایت ” ولایت علی (ع) ادامه ولایت حق است ، دنباله توحید است . چرا که ولایت بزرگترینِ نعمت هاست و به تعبیر قران متمم نعمت هاست . مقام ولایت وقتی معنا دارد که تمام نعمت ها را بکار گیرد ، به جریان بیاندازد و بارور نماید .و همه اینها در راه حق ، برای حق و در جهت حق و احقاق حق باشد . ✳️ انسان ، نیازمند حجت و رهبری است که امین باشد و به مردم خیانت نکند ، نور باشد و راه و مسیر انسان ها را روشن نماید . انسان به روشنفکری و روشن دلی و نور و امین و عشق و شناخت نیاز دارد و ولایت عهده دار این نیازهای عمیق و عظیم انسان است .

✳️ علی (ع) در خطبه ۱۳۶ نهج البلاغه میفرمایند : بیعت شما با من بی مطالعه و ناگهانی نبوده و اکنون هدف من و شما یکی نیست . من شما را نه برای خودم ، نه برای خودتان ، بلکه برای حق میخواهم و شما مرا برای خویشتن میخواهید . ای مردم مرا برای اصلاح خودتان و امورتان کمک کنید . به خدا سوگند ؛ داد مظلوم را از ظالم میگیرم و افسار ظالم را می کشم ، تا وی را به آبخورگاه حق وارد سازم . اگر چه مایل به چنین کاری نباشد .

✳️ ضمن تبریک غدیر بر غدیریان حق طلب ، حق گرا ، حق مدار و حق شناس ، از مقام عظمای ولایت ، انتظار می رود که داد مردم مظلوم را از ظالمان مفسد بستاند و بعنوان امین مردم امنیت را به جامعه برگرداند و همچون نوری ، راهگشا و راهنما باشد .خدا را شاکریم که از نعمت وجود ولی امر حکیم ، دانا ، امین و راهنما *حضرت آیت الله خامنه ای* برخورداریم . ✳️ اللهم عجل لولیک الفرج ✳️

اعظم حاجی عباسی دبیر کل جامعه زینب (س)

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x