اجتماعی استان مرکزی

راه‌اندازی دبیرخانه برگزاری مسابقات در شهرداری

راه‌اندازی دبیرخانه برگزاری مسابقات در شهرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: دبیرخانه برگزاری مسابقات در اداره کل نوآوری و خلاقیت شهرداری اصفهان برای مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته آن راه اندازی می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرتضی نصوحی با اعلام این خبر گفت: ایده برگزاری مسابقات در شهرداری اصفهان، سازوکاری برای دریافت و جذب ایده‌های خلاقانه گروه‌های حرفه‌ای کشور تلقی می‌شود.

او افزود: همچنین اجرای مسابقات کمک می‌کند تا امید در بین جوانانی که در حوزه‌های مختلف به‌صورت تخصصی ادامه تحصیل داده و فارغ‌التحصیل شده‌اند و فرصت‌های استخدامی کمتری در اختیار دارند، ایجاد شود.

آنطور که او خبر داد، جوانان متخصص می‌توانند از فرصت برگزاری مسابقات استفاده کرده و در صورت ارائه طرح‌های مطلوب و کسب رتبه از جوایز مربوطه بهره مند شوند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان به تشریح شرایط برگزاری مسابقات پرداخت و گفت: شفافیت در شاخصه‌های ارزیابی موضوع بسیار مهمی است که از ابتدای برگزاری هر مسابقه باید رعایت شود.

به گفته نصوحی حضور یک مدیر مسابقه قوی و برون سازمانی نیز اهمیت بسیاری در جذب مخاطبان اصلی مسابقه دارد و هیأت داوران قوی، عاملی انگیزه‌بخش برای شرکت کنندگان خواهد بود.

نصوحی با اعلام اینکه دبیرخانه برگزاری مسابقات در اداره کل نوآوری و خلاقیت شهرداری اصفهان برای مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته دایر می‌شود، خبر داد: برگزاری ۱۰ مسابقه مختلف در زمینه‌های متعددی همچون حمل‌ونقل، برنامه‌ریزی شهری، مدیریت پسماند و دیگر زمینه‌ها در دستور کار قرار دارد.

او افزود: تا کنون چندین مسابقه در مجموعه شهرداری برگزار شده است که از آن جمله می‌توان به طراحی ورودی باغ گل‌ها، طراحی نیمکت، ایستگاه اتوبوس و سطل‌های زباله برای گذر فرهنگی چهارباغ اشاره کرد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان اظهار کرد: امیدواریم با انجام این مجموعه اقدامات بتوانیم در سطح ملی، ایده‌های خلاقانه را از گروه‌های حرفه‌ای دریافت کنیم و از آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x