توزیع بیش از ۲ هزار قلم تجهیزات پزشکی و کمک درمانی بین بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد

توزیع بیش از ۲ هزار قلم تجهیزات پزشکی و کمک درمانی بین بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از توزیع تجهیزات پزشکی با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان، از ارائه خدمات درمانی به بیماران صعب العلاج، خاص و زمین گیر تحت حمایت خبرداد و گفت: تجهیزات پزشکی از جمله واکر، ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، فشارسنج، تشک مواج و… به منظور حمایت بیشتر از بیماران نیازمند تحت حمایت تهیه و بین آنها توزیع می شود.

هادی بنایی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت خیران و نیکوکارن برای کمک به این بیماران، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار بیمار نیازمند از این تجهیزات با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیون تومان بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۹۸۹ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: تمامی خدمات ارائه شده به این بیماران از جمله داروهای مورد نیاز آنها، هزینه های بستری و سایر هزینه هایی که در بیمارستان های دولتی انجام می شود، رایگان است.

وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای تامین هزینه های سنگین درمانی بیماران صعب العلاج، گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، کمک های خود را برای کاهش دغدغه و درمان این بیماران اهدا کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x