مهارت آموزی از عوامل موثر بر موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان است

مهارت آموزی از عوامل موثر بر موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

امسال برای ۱۰ هزار و ۷۳۴ مددجوی اصفهانی مستعد اشتغال، دوره های آموزش و مهارت آموزی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، یکی از عوامل موفقیت طرح های خودکفایی مددجویان را برگزاری دوره های مهارت آموزی تخصصی دانست و بیان داشت: این نهاد با ایجاد بستر مناسب برای اشتغال، به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت خدمت رسانی می کند.

احمد رضایی رویکرد کمیته امداد را تحقق کیفی برنامه‌های اشتغال در کنار تحقق کمی عنوان کرد و افزود: سال گذشته با هدف مهارت آموزی و ایجاد اشتغال، برای ۴ هزار و ۶۷۳ نفر از مددجویان، دوره آموزشی برگزار شد.

وی با اشاره به اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی هزینه شده برای دوره های مهارت آموزی مددجویان در سال قبل، ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده سال جاری، آموزش ۱۰ هزار و ۷۳۴ مددجوی مستعد اشتغال در دستور کار قرار دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، با بیان روش های اطلاع رسانی درخصوص دوره های آموزشی به افراد تحت حمایت جویای کار، گفت: مددجویان مستعد و جویای کار برای کسب اطلاعات مرتبط به حوزه اشتغال و دوره های آموزشی می توانند به دفاتر این نهاد مراجعه کنند، همچنین اطلاع رسانی این دوره ها از طریق مسیرهای ارتباطی با آنها از جمله ارسال پیامک و بسترفضای مجازی “پیام رسان بله” نیز انجام می شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x