دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب در “خمینی شهر”

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب در “خمینی شهر”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از شناسایی فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز ۳۸ میلیون ریال کرده بود، خبر داد.
سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه ۳۸ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی برداشت شده، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی ها و اقدامات پلیسی صورت گرفته مشخص گردید متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز عبور طی چندین مرحله مبلغ ۳۸ میلیون ریال را از حساب بانکی شاکی برداشت کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان برگشت مبلغ به حساب شاکی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضایی یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در توصیه ای گفت: شهروندان از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر پرهیز کرده و رمزهایی را انتخاب کنند که غیرقابل حدس باشد و به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنند، همچنین هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی نیز حتما از کیبوردهای مجازی استفاده کرده و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده کنند و تمامی عملیات پرداخت توسط خودشان انجام شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x