کمیته امداد تسهیل گر، ناظر و پشتیبان فعالیت های مراکز نیکوکاری است

کمیته امداد تسهیل گر، ناظر و پشتیبان فعالیت های مراکز نیکوکاری است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اطلاع رسانی و شفاف سازی خدمات در شبکه های نیکوکاری موجب گستردگی اعتماد مردمی و افزایش مساعدت‌ها، صدقات، نذورات خیران و نیکوکاران خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اعلام اینکه کارگاه های آموزشی برای تسهیل و پشتیبانی از فعالیت های قابل واگذاری به مراکز نیکوکاری برگزار شد، بیان کرد: در این برنامه های آموزشی طریقه جمع آوری کمک ها و توزیع آن بر اساس نیاز پایه ای محرومان و نیازمندان برای توانمندسازی خانواده های شناسایی شده، آموزش داده شد.

حمیدرضا طاهری، خدمات مراکز نیکوکاری در استان و شهرستان‌ها را تجلی شعار خدمت مردم برای مردم مطرح کرد و ادامه داد: این مراکز به دنبال ارایه خدمات بر اساس نیازهای مددجویان با محوریت‌ محله‌ها و استفاده از ظرفیت افراد و خیران هر محله‌ بر اساس اولویت‌های معیشت، درمان، توانبخشی، جهیزیه، مسکن و اشتغال هستند.

طاهری با اشاره به درآمد و روند رو به رشد خدمات مراکز نیکوکاری در استان اصفهان، افزود: میزان مشارکت های مردمی در جذب کمک ها در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی بابیان این‌که کمیته امداد، تسهیل‌گر، ناظر و پشتیبان فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است، گفت: اطلاع رسانی و شفاف سازی خدمات در شبکه های نیکوکاری موجب گستردگی اعتماد مردمی و افزایش مساعدت‌ها، صدقات، نذورات خیران و نیکوکاران خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان، مسوولین مراکز نیکوکاری را یاران خدمتگذار محرومان خواند و بیان داشت: در جلسات آموزشی با تقویت تعامل مسوولان مراکز و تبادل نظر و همفکری با معتمدین محلات و روحانیون مساجد، شیوه های جدید و همکاری در برنامه ها و امور مشارکت های مردمی محقق می شود.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x