اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف ۵۶ دستگاه ماینر قاچاق در “نجف آباد”

کشف ۵۶ دستگاه ماینر قاچاق در “نجف آباد”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” از کشف ۳۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریالکه به صورت غیر مجاز در حال استخراج ارز دیجیتال بودند ، در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “میثم گوهری آرانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با انجام اقدامات تخصصی از استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال در ۶ کارگاه متروکه مطلع و  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره برق از این کارگاه ها بازدید کردند که در مجموع ۵۶ دستگاه ماینر قاچاق که به صورت غیرمجاز در حال استخراج  ارز دیجیتال بودند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد”  ارزش ماینرهای مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه  ۹ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:  در این رابطه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ آرانی گوهری خاطرنشان کرد: مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و در این راستا چنانچه شهروندان از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع هستند می توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x