راهپیمایی روز قدس، شکوه وحدت مسلمانان جهان برای آزادی بیت المقدس است

راهپیمایی روز قدس، شکوه وحدت مسلمانان جهان برای آزادی بیت المقدس است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

راهپیمایی روز قدس، شکوه وحدت مسلمانان جهان برای آزادی بیت المقدس است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند که وحدت همه مسلمین را فراهم سازد و کلید واژه‌ای باشد که در طول زمان “مظلوم” از ذهن مردم جهان محو نشود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه “روز قدس” یادگار بزرگ بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که با هدایت روشنگرانه و قاطعانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) زنده و پابرجاست، اظهار داشت: کلیدواژه روز قدس می‌تواند نشان‌دهنده همه مظلومان عالم در سرتاسر جهان و نابود کننده همه ظالمان باشد.
وی راهپیمایی روز جهانی قدس را روز اعلام انزجار از استکبار جهانی دانست و ادامه داد: امسال با فروکش کردن بیماری کرونا، راهپیمایی در این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از مردم استان دعوت می شود با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و شکوه وحدت مسلمانان برای آزادی بیت المقدس را به جهانیان نمایان کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان افزود: با برنامه ریزی های انجام شده امدادگران، در مسیرهای راهپیمایی و مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردم گرانقدر استان برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و مردم فلسطین هستند.

مهدی جمشیدی


انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x