اعتراف به ۲۱ فقره سرقت سیم برق در “شاهین شهر”

اعتراف به ۲۱ فقره سرقت سیم برق در “شاهین شهر”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سیم شبکه برق هوایی در شهرستان شاهین شهر و اعتراف متهم به ۲۱ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشتت: در پی وقوع سرقتهای متعدد سیم برق در شهرستان شاهین شهر ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی صحنه های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه در یافتند سارق یک نفر است که در سرقت های خود از یک دستگاه خودروی وانت استفاده می کند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: سرانجام پس از چندین شبانه روز گشت زنی نامحسوس در سطح شهرستان خودروی مذکور در یکی از محلات مشاهده شد که کارآگاهان بلافاصله نسبت به متوقف کردن ان اقدام کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی سیم برق شبکه هوایی، دو عدد قیچی و یک تابلوی برق کشف شد گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۲۱ فقره سرقت سیم برق اعتراف و عنوان کرد که تا کنون ۴۰۰ کیلو سیم برق مسروقه را به ضایعاتی های دوره گرد فروخته است.
سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد اما تحقیقات برای دستگیری مالخران این پرونده کماکان ادامه دارد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x