اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پویش اطعام مهدوی به وسعت مهربانی اصفهان ها در جریان است

پویش اطعام مهدوی به وسعت مهربانی اصفهان ها در جریان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در پویش اطعام مهدوی، اصفهانی ها با مشارکت در تهیه و توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی و ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم، مهمانی خدا را برای بندگان نیازمندان پربرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با حضور در مراسم توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان منطقه یک، اظهار داشت: همزمان با شروع پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی و ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم به خانوارهای نیازمند اهدا شده و امروز نیز با مساعدت خیران ۲ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان در این منطقه توزیع می شود.

کریم زارع با اشاره به ارزش ۳۳ میلیارد تومانی اقدامات انجام شده برای تامین معیشت نیازمندان در این پویش، ادامه داد: در ۱۳۳ آشپزخانه اطعام مهدوی بیش از ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم به ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طبخ و بین مددجویان توزیع شده است.

وی همراهی مردم شریف استان اصفهان را در ایام ماه مبارک رمضان ستودنی توصیف کرد و افزود: کمک های مومنانه خیران با اهدای بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، به تاسی از مشی ائمه اطهار (ع) در خدمت رسانی به خانواده های نیازمند ارزشمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به توجه بیشتر خیران به این خانواده ها، در ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و شب های قدر، افزود: نیکوکاران در این ایام به عشق امام علی (ع) و امام حسن مجتبی(ع) برای همراهی در طرح اکرام ایتام و محسنین با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir حمایت معنوی فرزندان یتیم و نیازمند را به عهده می گیرند.

کریم زارع با دعوت از نیک اندیشان اصفهانی برای همراهی مددجویان در این ایام، گفت: مردم شریف استان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد یا مراکز نیکوکاری، همچنین با شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ برای نیات خیرخواهانه خود اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x