کشف محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی شیشه

کشف محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی شیشه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند ۳ نفره و کشف محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی شیشه به وزن ۴۳۰ کیلو در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.
سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان بیان داشت: باند ۳ نفره ای که در زمینه قاچاق مواد مخدر صنعتی شیشه فعال بود با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی توسط ماموران یگان تکاوی این فرماندهی در منطقه کویری شرق استان منهدم شد.
وی با بیان اینکه از این باند ۲ دستگاه خودروی سواری زانتیا و کوئیک توقیف و در بازرسی از آنها ۴۳۰ کیلو ماده صنعتی شیشه کشف شده است افزود: یکی از متهمان در درگیری با ماموران مجروح شده که هم اکنون تحت درمان قرار دارد.


فرمانده انتظامی استان اصفهان از پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند خبر داد و گفت: از همه همکاران خودم که با جانفشانی تمام در زمینه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر فعالیت می کنند تقدیر و تشکر می کنم و از مردم هم انتظار دارم در انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر همکاران من را یاری دهند تا انشاء الله آنها بتوانند در دفاع از حقوق مردم و به خصوص جوانان این مرز و بوم موفق تر عمل کنند.


سردار میرحیدری، مجموع کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا کنون را ۲ تُن و ۷۰ کیلو عنوان کرد و گفت: با توجه به مجهز شدن ایستگاه های ایست و بازرسی به تجهیزات بازرسی هوشمند بیشتر قاچاقچیان از مسیر های فرعی، کویری و بیابانی استان برای عملی کردن نیت شوم خود استفاده می کنند که در این رابطه از مردم ساکن در شهرهای اطراف مناطق کویری انتظار داریم تا تردد های مشکوک را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


فرمانده انتظامی استان اصفهان با ابراز خرسندی از تصمیم بجا و شایسته مسئولان حکومتی کشور افغانستان در ممنوع کردن هرگونه کشت و خرید و فروش مواد مخدر گفت: شکی نیست که نظام استکباری از مواد مخدر به عنوان یک راهبرد برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند اما با این حال امیدواریم که این گفته مسئولان دولت افغانستان تحقق یابد و مردم هر دو کشور ایران و افغانستان از آثار شوم و مخرب این پدیده نجات یابند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x