اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ارائه آموزش های پیشگیرانه پلیس فتا برای دانش آموزان در شبکه شاد

ارائه آموزش های پیشگیرانه پلیس فتا برای دانش آموزان در شبکه شاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس فتای استان گفت: دانش آموزان می توانند با عضویت در کانال پلیس فتا در شبکه اجتماعی شاد، علاوه بر دریافت آموزش‌های لازم برای تأمین امنیت و ایمنی خود در فضای مجازی، به عنوان همیار با پلیس فتا همکاری کنند.
 
سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در این کانال محتواهای آموزشی در قالب عکس نوشته، داده نما، کلیپ‌های آموزشی، هشدارهای متنی و غیره در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان با مطالعه آن می‌توانند در خصوص بسیاری از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی آگاه شوند.
وی افزود: این آموزش‌ها بیشتر در زمینه جرائم رایج و نوظهور علیه کودکان و نوجوانان است تا دانش آموزان بتوانند آگاهی خود را ارتقاء و در راستای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی هوشیار باشند.
وی عنوان داشت: استفاده صحیح از فضای مجازی برای دانش آموزان از دیگر اهداف راه‌اندازی کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد است، زیرا فرهنگ‌سازی اثربخش‌ترین راهکار مقابله با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان است.
سرهنگ مرتضوی توصیه کرد: دانش آموزان، والدین و فرهنگیان عزیز می‌توانند از طریق آدرس shad.ir/policefata در برنامه شاد با ما همراه شوند و در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x