اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پایداری شبکه مخابراتی و پاسخگویی شبانه روزی به مشترکین و مهمانان نوروزی در اصفهان

پایداری شبکه مخابراتی و پاسخگویی شبانه روزی به مشترکین و مهمانان نوروزی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این مطلب گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه اصفهان علی رغم وجود حجم بالای استفاده از شبکه مخابراتی همراه اول و ثابت، در حال حاضر شاهد سرویس دهی بدون وقفه و کاستی در این استان پهناور هستیم.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی ضمن خوشآمد گویی به مهمانان نوروزی اظهار کرد: اصفهان با مردمانی هنرمند، صنعتگر، فرهنگ دوست، عالم پرور و ایثارگر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و گنجینه آثار ارزشمند تاریخ و تمدن ایران اسلامی همه ساله در ایام نوروز پذیرای میهمانان و گردشگران عزیز از اقصی نقاط کشور و جهان بوده و امسال نیز در طلیعه قرن پانزدهم هجری شمسی، پس از فروکش کردن بیماری منحوس کرونا خود را برای میزبانی از مسافرین و میهمانان آماده کرد و در این راستا مخابرات منطقه اصفهان نیز با تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه، در بالاترین سطح آمادگی در جهت خدمت رسانی به هموطنان در جای جای استان پهناور و شهید پرور استان قرار دارد.

وی افزود: هم اکنون به لطف خدا با تلاشهای شبانه روزی در تمامی حوزه ها و استقرار نیرو در مراکز و دفاتر در سراسر استان، شبکه و سرویس های مخابراتی در شهر ها، روستاها و جاده های استان از پایداری خوبی برخوردارند و آمادگی لازم برای پاسخ به هر مشکل احتمالی فرآهم می باشد.

قربانی عنوان کرد: مخابرات منطقه اصفهان با توجه به اینکه بیش از ۲۵ درصد از بزرگراه ها و جاده های ارتباطی کشور در استان قرار دارد؛ با پوشش نزدیک به ۱۰۰ درصدی تلفن همراه، اطمینان خاطر مسافرین در هنگام رانندگی و عبور از استان را فراهم نموده است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پایان بیان کرد: امیدوارم هموطنانی که استان و شهر اصفهان را برای این ایام، به عنوان مقصد گردش و تفریح خود انتخاب می نمایند با رضایت از سرویس ها و خدمات مخابراتی، با عافیت کامل به شهر و دیار خود بازگردند.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد ی از کارکنان حوزه های ارتباطات ثابت و همراه اول، دیتا و مراکز تماس ۹۹۹۰،۲۰۲۰ و ۱۱۸ به صورت شبانه روزی، وظیفه خدمت رسانی به مهمانان نوروزی و مشترکین، در ایام نوروز را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است، تعداد ۳۸۰ دفتر مخابراتی در ایام نوروز به صورت شیفت در استان اصفهان پاسخگوی مراجعین هستند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x