اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارق قطعات خودرو در اصفهان

دستگیری سارق قطعات خودرو در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی سارق سیستم پخش و باند ، باطری و ECU خودروی شهروندان و اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در حوزه غرب شهر اصفهان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار مامورین تیم مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی صحنه های سرقت دریافتند که این سرقت ها توسط یک سارق تک رو صورت گرفته و سارق با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در صحنه های سرقت حضور می یافته است که در در تحقیقات بعدی معلوم شد پلاک خودرو نیز مسروقه است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: بلافاصله اطلاعات خودروی سارق در اختیار یگان های انتظامی قرار گرفت و در نهایت ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود، خودروی دارای پلاک مسروقه را شناسایی و راننده آن را دستگیر که پس از تشکیل پرونده با حکم مقام قضائی روانه زندان شد.
این مقام انتظامی گفت: کارگاهان پلیس آگاهی پس از اطلاع از این موضوع با هماهنگی های قانونی متهم را از زندان به پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کرده و تحقیقات از وی در خصوص سرقت قطعات خودروهای شهروندان را آغاز کردند که در نهایت متهم هنگامی که با مدارک و مستندات ارئه شده مواجه شد به ۱۵ فقره سرقت در حوزه غرب شهرستان اصفهان اعتراف کرد.
سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم پرونده این سرقت ها تکمیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x