اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

خرید و فروش جعلی منزلی ۲۰ میلیاردی

خرید و فروش جعلی منزلی ۲۰ میلیاردی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عاملان خرید و فروش جعلی منزلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توسط اعضای باند ۳ نفره در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با جعل سند، منزل متعلق به وی را به فروش رسانده است موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات تخصصی و رصد دقیق و هوشمندانه متهمان، ۲ نفر که با نام های جعلی، خود را به بنگاه معاملات ملکی و فروشنده ملک مذکور معرفی کرده بودند در شهرستان بُرخوار شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه این دو نفر با هم نسبت پدر و پسری دارند اظهار داشت: پسر جوان در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، یکی از دوستانم گفت: پدرت را با خودت همراه کن تا با نام جعلی خود را به مسئول بنگاه معاملات ملکی به عنوان فروشنده منزل معرفی و سند انتقال آن را امضاء کند و ما هم طبق گفته اوعمل کردیم.
این مقام انتظامی بیان داشت:با اطلاعات به دست آمده کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و متهم اصلی پرونده را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.
سرهنگ تُرکیان عنوان کرد: متهم پس از دستگیری صراحتاً به بزه ارتکابی معترف و عنوان کرد که در سایت دیوار آگهی فروش ملک را مشاهده کرده و ضمن تماس تلفنی با فروشنده خود را خریدار معرفی و از او در خواست مشاهده سند مالکیت نمودم و پس از آنکه مالک اصلی، سند را ارائه کرد از آن عکس رنگی تهیه و سپس نسبت به جعل آن اقدام کردم و سپس از دوستم خواستم تا پدرش را به عنوان مالک به بنگاه معرفی و سند انتقال را به نام من امضاء کند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش ملک مربوطه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x