اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بیانیه مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان درخصوص شهادت ناجوانمردانه سرهنگ دوم ناجا علی اکبر رنجبر به دست اراذل و اوباش

بیانیه مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان درخصوص شهادت ناجوانمردانه سرهنگ دوم ناجا علی اکبر رنجبر به دست اراذل و اوباش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بسم رب الشهدا والصاحین

🔶خبرشهادت ناجوانمردانه یکی از فرزندان این خاک ازنیروهای جان بر کف ناجا نشان از ایستادگی مردان غیور مدافع وطن است که درکناراقتداری که دارند مظلومانه به شهادت می رسند.

🔶هر جامعه ای مبارزه بااراذل واوباش که وظیفه‌ای جز ناامنی و تخریب ورعب ووحشت را ندارند، جدی و بدون ملاحظه در اولویت خودقرارمی دهندودرحمهوری اسلامی ناجاهم به جدپیگیر بوده وموفقیتهای چشمگیری داشته است.

👈اما….
🔶آیا برخورد قاطع بعداز مراحل انتظامی وحمایت جدی از عوامل نظم و امنیت کمتربوده که ما شاهد بروز اینگونه جنایتهای جانسوز هستیم؟؟

🔶آیا خلأ قانونی هست ویا ضعف در مباحث قضایی؟؟

🔶نگاه به فرمایش امام خامنه ای عزیز که ضمن ضرورت برخورد با اراذل و اوباش اشاره و تصریح کردند کسانی که مورد اخافه مردم می شوند، روشن است که باید با آنها برخورد قاطعانه و جدی صورت بگیرد. باتوجه به این فرمایش مهم و راهبردی برهمگان یک فرض قانونی وشرعی جهت اقدام مناسب را الزام می دهد.

🔶مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان ضمن حمایت همه جانبه از اقدامات ارزشمند ناجا درتمام زمینه ها بخصوص امنیت اجتماعی و درخواست اقدام قوی دستگاه قضا بااین معدود اوباش آمادگی هرگونه همکاری با نهادهای امنیتی و انتظامی و قضایی جهت ریشه کن نمودن این آفت بزرگ که امروز به دوصورت مدرن و سنتی درجامعه ظاهر می شوند را دارد

🔶امیداست خداوند همه مارا شامل دعاهای خیر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وسربازمخلص برای نایبش امام خامنه‌ای عزیز قراردهد.
🔻🔻🔻🔻
والسلام
مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x