اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

انبار کالاهای قاچاق لو رفت

انبار کالاهای قاچاق لو رفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه خودروی سمندکه حامل کالا بودند مشکوک شده و پس از تعقیب آنها مشاهده کردند که خودروها وارد انباری درحاشیه شهر اصفهان شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی وارد انبار مذکور شده و در بازرسی از این مکان و همچنین از داخل خودروها ۲۶ هزار و ۳۴۲ قلم انواع ابزار آلات صنعتی و ساختمانی، ۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع لوازم التحریر، ۲ هزار و ۴۰۰ قلم لوازم آشپزخانه و ۲۴۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه محموله های مذکور فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند این کالاها توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی همچنین از پلمب انبار و توقیف ۲ خودروی سواری نیز خبر داد و گفت: در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x