اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری عامل اصلی و ۵۰ عضو یک شرکت هرمی در اصفهان

دستگیری عامل اصلی و ۵۰ عضو یک شرکت هرمی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند زنی به صورت غیر مجاز اقدام به راه اندازی شرکت بازاریابی شبکه ای در شهر اصفهان کرده که در بررسی ها و استعلام های صورت گرفته دریافتند این شرکت فاقد هرگونه مجوز قانونی است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد، فعالیت این شرکت نیز به صورت هرمی بوده و با فراهم کردن اختلاط بین زنان و مردان در محل شرکت نسبت به عضوگیری آنان برای انجام فعالیت هرمی اقدام می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و ماموران پس از هماهنگی های لازم با مقام قضائی از محل شرکت مذکور بازدید کرده و ۵۰ نفر از اعضای این شرکت شامل ۲۵ مرد و ۲۵ زن که بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت شئونات اسلامی در محل حاضر بودند را دستگیر کردند.

سردار میرحیدری همچنین از پلمب این شرکت با حکم مقام قضائی خبر داد و عنوان داشت: در همین رابطه عامل اصلی راه اندازی شرکت هرمی مذکور نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه هرگونه فعالیت هرمی جرم بوده و برابر قانون با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند برخورد می شود، گفت: عده ای در قالب شرکت های بازاریابی شبکه ای اقدام به فعالیت های هرمی کرده و با فریب دادن افراد و به بهانه دریافت سودهای کلان و پولدار شدن در کمترین مدت سرمایه های اعضا را از آنها گرفته و زندگیشان را تباه می کنند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه به شهروندان توصیه می کنیم هرگز فریب تبلیغات گمراه کننده این گونه شرکت ها را نخورند، اظهار داشت: تجربه نشان داده که در فعالیت های هرمی تنها سرشاخه ها و افراد اصلی شرکت سود می برند و زیرمجموعه ها سرمایه های خود را در مدت کمی از دست داده و ضرر و زیان های مالی زیادی را متحمل می شوند و دیگر سرمایه هایشان را نمی توانند به دست بیاورند و با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x