اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حضور پرتوان پلیس در مسابقات آمادگی جسمانی نیروهای مسلح کشور

حضور پرتوان پلیس در مسابقات آمادگی جسمانی نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس هیئت آمادگی جسمانی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برپایی اردوی آمادگی به منظور حضور پرتوان پلیس در مسابقات آمادگی جسمانی نیروهای مسلح کشور که اسفند ماه امسال برگزار می شود خبر داد.
سردار “علیرضا عادلی” در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات سراسری آمادگی جسمانی نیروهای انتظامی که به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: این مسابقات ویژه گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج “قاسم سلیمانی” و ایام الله دهه مبارک فجر بود که پس از گذشت ۲ سال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
وی از حضور ۴۱ رده و نزدیک به ۱۹۰ ورزشکار در این رقابت ها خبر داد و گفت: شرط حضور ورزشکاران در این مسابقات زدن ۲ دوز واکسن کرونا بود ضمن اینکه از همه آنان تست گرفته شده و یک روز پیش از برگزاری مسابقات نیز تحت مراقبت های بهداشتی قرار گرفتند.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی فرماندهی کل انتظامی کشور اظهار داشت: تیم های برتر این مسابقات به اردوی آمادگی برای حضور پرتوان در مسابقات سراسری آمادگی جسمانی نیروهای مسلح کشور که اسفند ماه امسال برگزار می شود دعوت خواهند شد.
سردار عادلی عنوان داشت: مسابقات آمادگی جسمانی به صورت سالانه برگزار می شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعطیلی در آمده بود و بحمد الله با عادی شدن نسبی شرایط شاهد برگزاری خوب این مسابقات بودیم
این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از میزبانی خوب فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این دوره از مسابقات گفت: از آنجا که یکی از مولفه های قدرت در فرماندهی انتظامی کشور آمادگی جسمانی است امیدواریم انشاء الله بتوانیم برپایی این گونه از برنامه ها نیروهای انتظامی را به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی برسانیم تا در ماموریت های خود بیش از همیشه موفق باشند.
گفتنی است، این رقابت ها در ۳ رده سنی زیر ۳۰ سال، ۳۰ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال برگزار و در پایان  تیم های یگان ویژه، مرزبانی و دانشگاه علوم انتظامی امین به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x