اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مسکن مناسب؛ سهمی برای آرامش نیازمندان

مسکن مناسب؛ سهمی برای آرامش نیازمندان

مسکن مناسب؛ سهمی برای آرامش نیازمندان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تامین مسکن مددجویان با هدف ایجاد سرپناه امن برای نیازمندان تحت حمایت، در حال پیشرفت است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه تامین مسکن یکی از مهمترین خدمت های ارائه شده توسط این نهاد به خانواده های نیازمند است، گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۶۶۲ مورد احداث و خرید مسکن شهری و روستایی و تعداد هزار و ۶۵۴ مورد تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان انجام شده است.

کریم زارع با تاکید به اینکه طی این مدت بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش مسکن مددجویان هزینه شده، ادامه داد: از محل منابع صندوق امداد ولایت نیز اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به مددجویان ارائه شده تا خدمات عمرانی مختلفی از جمله ساخت مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به بسته حمایتی کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان فاقد مسکن، افزود: این بسته حمایتی شامل ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.

وی به همکاری سازمان ها در ساخت مسکن مددجویی اشاره کرد و گفت: در سال جاری تفاهم نامه های هزار و ۱۵۰ واحدی با سازمان برنامه بودجه، ۵۴ واحدی با بنیاد مستضعفان، ۳۰۰ واحدی با بنیاد مسکن، در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از خیران و موسسات خیریه در تامین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت موسسات خیریه تامین می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x