اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ترویج فرهنگ قرض الحسنه راهی برای رفع نیاز محرومان

ترویج فرهنگ قرض الحسنه راهی برای رفع نیاز محرومان

ترویج فرهنگ قرض الحسنه راهی برای رفع نیاز محرومان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف گسترش فرهنگ قرض الحسنه و امدادرسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان و توانمندسازی محرومان تشکیل شده است.

سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، با بیان اینکه تسهیلات از محل منابع صندوق به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه تعلق می گیرد، گفت: با هدف رفع نیاز های محرومان در حوزه های اشتغال و خودکفایی، مسکن، هزینه های تحصیلی و درمانی و کارگشایی پس از بررسی و نیازسنجی نیازمندان توسط ادارات کمیته امداد، تسهیلات پرداخت می شود.

مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت با تاکید براینکه پرداخت تسهیلات به نیازمندان تحت حمایت سبب حفظ عزت نفس و افزایش امنیت روانی آنان است، گفت: این صندوق پس از دریافت مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی با شعار “اینجا محل تجمع خیرین است” و با هدف بهره گیری و فرهنگسازی برای توسعه مقوله قرض الحسنه، گام در عرصه فعالیت پولی و مالی با اهداف غیرانتفاعی و خیرخواهانه گذاشت.

حجازی همچنین به طرح های ” قرض ماندگار” و سپرده ویژه” اشاره کرد و افزود: خیران و صاحبان صنایع و کارخانجات که قصد کمک در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان را دارند با استفاده از این طرح ها می توانند مبالغ مورد نظر خود را در حساب های کمک به قرض الحسنه واریز نموده تا در قالب تسهیلات قرض الحسنه به دست نیازمندان برسانند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شعب این صندوق در کلیه ادارات امداد شهرستان ها فعال هستند، روش های کمک به قرض الحسنه را معرفی کرد و اظهار داشت: خیران و نیک اندیشان اصفهانی می توانند با سپرده گذاری و مراجعه به صندوق، همچنین با واریز مبالغ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۳۳۳ و یا استفاده از کد دستوری #۴*۸۸۷۷* و نیز مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس:(sqev.ir )، به ترویج فرهنگ قرض الحسنه کمک کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x