اجتماعی استان اصفهان اقتصادی جنوب حوادث شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کلاهبرداری با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

کلاهبرداری با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ “غلامرضا براتی” با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از او با ترفند ارسال پیام از طریق شبکه اجتماعی واتساپ ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباخته مشخص شد ، وی پیامی از طریق شبکه اجتماعی واتساپ با عنوان ” شما برنده قرعه کشی همراه اول شده اید” را دریافت کرده و سپس با فرد ارسال کننده پیام تماس می گیرد و او هم از وی می خواهد تا به یکی از دستگاه های عابر بانک برود.

سرهنگ “براتی” با اشاره به اینکه فرد شاکی پس از رفتن پای عابر بانک و انجام دستورات فرد کلاهبردار متوجه برداشت ۱۱۰میلیون ریال وجه نقد از حساب خود می شود ادامه داد: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری کارهای تخصصی کلاهبردار را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان تصریح کرد: با رشد فناوری و تکنولوژی افراد شیاد و کلاهبردار نیز خود را به این ابزارها مجهز کرده و از روش های روز و مدرن اقدام به کلاهبرداری و سرقت می کنند و در این فضا کاربران نیز باید محتاط بوده و فریب وعده های دروغین را نخورند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x