اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه مرکزی ورزشی

خریدار موتورسیکلت ها، سارق از آب درآمد

خریدار موتورسیکلت ها، سارق از آب درآمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با ترفندی خاص توانسته بود ۱۳دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را از فروشندگان سرقت کند خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” بیان داشت: درپی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت های لوکس و گران قیمت آنها موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارق از طریق مراجعه به سایت دیواربه منظورخریدموتورسیکلت که توسط مالک آن آگهی شده بود اقدام به بازدید موتورسیکلت کرده و همراه مالک آن سوارموتور شده ودریک موقعیت مناسب گوشی همراه خود را بر روی زمین می انداخت وازمالک می خواست تا پیاده شده و گوشی را به وی بدهد و متهم نیز در این فاصله اقدام به سرقت موتورسیکلت می کرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه بررسی ها حاکی از این بود که گوشی ها و خط های مورد استفاده نیز مسروقه بودند گفت: سرانجام با اقدامات پلیسی و رصد هوشمندانه ای که صورت گرفت مخفیگاه متهم در یکی از محله های شهر اصفهان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد
سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف متهم به ۱۳فقره موتورسیکلت، ارزش موتورسیکلت های مسروقه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کارآگاهان با رصد تردد های متهم دریافتند وی دراستان های تهران، کرمانشاه و اصفهان با همین شیوه سرقت های متعددی داشته است که تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
این مقام انتظامی از کشف ۷ دستگاه موتورسیکلت سالم و تعدادی اوراق شده که توسط متهم بخ سرقت رفته بودند خبر داد و اظهار داشت: همه مال باختگان شناسایی شده و با تنظیم شکایت از سوی آنان متهم به مرجع قضایی تحویل شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x