اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر های منتهی به گلستان شهدای اصفهان

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر های منتهی به گلستان شهدای اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر های منتهی به گلستان شهدای شهر اصفهان به دلیل برگزاری اقامه نماز باران خبر داد.
سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: با توجه به اینکه قرار است صبح فردا به توصیه آیت الله ناصری از علمای برجسته استان اصفهان فردا نماز باران به امامت آیت الله “مهدوی” در محل گلستان شهدای شهر اصفهان اقامه شود به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت ترافیکی مقطعی را در مسیرهای منتهی به این محل را اجرا خواهد کرد.
وی افزود: بر این اساس از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا جمعه ۱۹ آذرماه پارک خودرو و تردد وسایل نقلیه از محدوده میدان شهید” لاوی” به سمت گلستان شهدا و از میدان بسیج به سمت گلستان شهدا تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود که از شهروندان می خواهیم در این مدت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تشکر از همراهی همیشگی شهروندان با خادمان خود در پلیس راهور خاطر نشان کرد: پیش بینی لازم برای پارک وسایل نقلیه شده و از نمازگزاران می خواهیم که وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های اطراف گلستان شهدا پارک کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x