اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بازنشستگی مددجویان با سابقه ده سال

بازنشستگی مددجویان با سابقه ده سال

بازنشستگی مددجویان با سابقه ده سال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه های اجتماعی استفاده کنند.

هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی مددجویان، بخشی از حق بیمه شان را به سازمان تامین اجتماعی واریز می‌کند، گفت: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی استفاده کنند.

هادی بنایی با اشاره به خانوارهای مشمول بیمه اجتماعی تحت حمایت این نهاد، بیان کرد: در زمان اجرای این طرح زنان سرپرست خانوار و مددجویان مجری طرح‌های اشتغال‌زایی به شعب تامین اجتماعی معرفی‌ می شدند و برهمین اساس در سال گذشته ۸۰۰ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند‌ شدند.
وی با اشاره به اینکه امسال درمجموع بیش از ۵ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی خانوارهای تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، ادامه داد: هم‌اکنون حدود ۳ هزار و ۱۱۵ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۸۰۲ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: ۲هزار و ۱۷۴ نفر از مددجویان روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد نیز مشمول طرح بیمه روستائیان و عشایر هستند که حق بیمه آن‌ها به‌صورت سالانه توسط کمیته امداد مرکز به‌حساب صندوق بیمه روستائیان و عشایر واریز می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x