اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جبران خسارت ۳ میلیارد تومانی حوادث منازل مددجویان کمیته امداد

جبران خسارت ۳ میلیارد تومانی حوادث منازل مددجویان کمیته امداد

جبران خسارت 3 میلیارد تومانی حوادث منازل مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با پرداخت ۳ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان از محل پوشش بیمه و اعتبار صندوق خسارات حوزه مدیریت بحران کمیته امداد استان اصفهان، خسارات ناشی از بلایای طبیعی منازل مددجویان،جبران شد.

هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در حوزه مدیریت بحران در یکسال گذشته، گفت: ساختمان و وسایل منازل تمام مددجویان با هدف تامین بخشی از خسارات ناشی از حوادث طبیعی، به‌طور رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرارگرفته و از خدمات این نهاد در حوزه مدیریت بحران بهره مند می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه جبران خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی پس از برآورد اولیه توسط کارشناسان بیمه ، از محل اعتبار صندوق خسارات امداد، به حساب خانوار پرداخت می شود، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون، حدود ۳۰۰ خانواده از بیمه حوادث خود استفاده  و ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای جبران بخشی از خسارات به ایشان پرداخت شده است.

هادی بنایی بابیان اینکه سال گذشته در زلزله پادنا ۲۰۰ خانوار تحت حمایت دچار حادثه شدند، افزود: بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان کمک‌هزینه جبران خسارت به خانوارهای آسیب‌دیده این حادثه طبیعی نیز اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر در حوزه مدیریت بحران برای جبران خسارات، ۱۰ پرونده در دست بررسی می باشد، تصریح کرد: بیمه حوادث مددجویان و پرداخت کمک هزینه جبران خسارات بلایای طبیعی و غیرطبیعی شامل آتش سوزی، سیل، زلزله، رانش و فروکش زمین می باشد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x