اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اسامی معابر در سامانه مدیریت و نامگذاری معابر شهر اصفهان به روزرسانی شد، امکان پیگیری غیرحضوری نامگذاری معابر و تابلوها

اسامی معابر در سامانه مدیریت و نامگذاری معابر شهر اصفهان به روزرسانی شد، امکان پیگیری غیرحضوری نامگذاری معابر و تابلوها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: اسامی معابر در سامانه مدیریت و نامگذاری معابر شهر اصفهان با عنوان «منام» و به آدرس Namgozari.isfahan.ir به روزرسانی شد.

سید حمیدرضا ابطحی اظهار کرد: امروزه سامانه های اطلاعات مکانی با استفاده از نقشه های هوشمند به عنوان واسطی برای دسترسی و تلفیق حجم قابل توجهی از اطلاعات مکان محور، ابزار بسیار کارآمدی برای استفاده در بخش های مختلف شهرداری ها و در نتیجه اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت بهتر و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، به کار می رود.

وی افزود: بر همین اساس پروژه بروزرسانی اسامی معابر در سامانه مدیریت و نامگذاری معابر شهر اصفهان به منظور ارتقای خدمات شهروندان و بروزرسانی بانک های اطلاعاتی مرتبط در دستور کار این سازمان قرار گرفت و در آبان ماه سال جاری به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به برخی اهداف پیش بینی شده در بروزرسانی لایه اسامی معابر شهر اصفهان تصریح کرد: به کارگیری این لایه مکانی در سامانه مدیریت نامگذاری معابر و اماکن شهری تحت وب مبتنی بر GIS و ایجاد بانک اطلاعات مکانمند اسامی معابر به منظور استفاده در سایر پروژه های مکان مبنا از جمله مهمترین اهداف این پروژه است.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای اجرای این پروژه گفت: بروزرسانی آکس معابر جدیدالاحداث، بروزرسانی اسامی همه معابر شامل کوچه های بن بست،‌کوچه ها،‌ خیابان های فرعی و اصلی، بزرگراه ها،  درج اسامی معابر به زبان انگلیسی، عکسبرداری از تابلوهای اسامی معابر بصورت Geo Tag و ایجاد فایل نقطه ای چهارراه،‌ سه راه، میدان های اصلی و مهم شهر،‌ پل ها، پارک ها و بوستان ها و همچنین مادی ها از جمله این اقدامات بوده است.

در این خصوص احمدرضا کروندی، مدیر اطلاعات مکانی سازمان فاوا شهرداری اصفهان نیز به قابلیت‌ های پروژه  اشاره و بیان کرد: امکان دسترسی عمومی به سامانه برای ثبت درخواست، نظرات و شکایات، امکان پیگیری درخواست‌ های مربوط به نامگذاری معابر و تابلوها از طریق سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری، اطلاع‌رسانی خودکار از روند نامگذاری یا تغییر نام معابر از طریق سامانه، امکان ترسیم و ویرایش مکانی معابر، امکان ورود و ویرایش اطلاعات توصیفی معابر، امکان دریافت خروجی از لایه‌های اطلاعاتی مختلف مربوط به معابر، امکان ایجاد گروه یا زیرگروه برای اسامی معابر و امکان شناسایی اسامی تکراری معابر و معابر بی‌نام از دیگر قابلیت های این پروژه است.

شایان ذکر است این سامانه با عنوان «منام» (مدیریت و نامگذاری معابر شهر اصفهان) به نشانی الکترونیکی   Namgozari.isfahan.ir در اختیار شهروندان در مناطق ۱۵گانه است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x