اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در غرب اصفهان

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در غرب اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در غرب شهرستان اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه دریافتند که این سرقت ها توسط ۲ نفر از افراد سابقه دار صورت گرفته که با نصب پلاک های مسروقه بر بروی خودروی خود در سطح منطقه پرسه می زدند و با شناسایی خودروهایی که داخل آنها اقلام با ارزش بوده اقدام به سرقت آنها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در بررسی های صورتگرفته مشخص شد متهمان دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو هستند اظهار داشت: با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهمان، هماهنگی لازم با مقام قضائی انجام و این افراد در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۷ فقره سرقت از کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد و گفت: با راهنمایی سارقان، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و همگی با هم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه بی توجهی مالباختگان به هشدارهای پلیسی در خصوص عدم نگهداری اقلام در داخل خودرو را یکی از عوامل موفقیت سارقان در ارتکاب جرم خود عنوان کرد و اظهار داشت: شهروندان بایستی به منظور پیشگیری از سرقت و تحریک سارقان از قرار دادن اقلام با ارزش خود نظیر دوربین عکاسی، گوشی موبایل، لب تاپ، کیف، فلش مموری و .. در خودرو در هنگام پارک و ترک آن خودداری کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x