اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستان پر مهر نیکوکاران، ۹ هزار و ۷۲۱ فرزند معنوی را حمایت می کند

دستان پر مهر نیکوکاران، ۹ هزار و ۷۲۱ فرزند معنوی را حمایت می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

از ابتدای ماه محرم تا کنون ۹ هزار و ۷۲۱ فرزند یتیم و نیازمند مورد حمایت نیکوکاران قرار گرفتند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به برنامه های کمیته امداد در ایام محرم و صفر، به ویژه طرح اطعام و احسان حسینی و همچنین برنامه شور عاطفه ها، بیان داشت: نیکوکاران عزیز در این ایام بیش از پیش دستان پر مهر خود برای حمایت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند گسترانیده و حمایت از ۹ هزار و ۷۲۱ فرزند را بر عهده گرفته اند.

کریم زارع ادامه داد: از ابتدای شروع ماه محرم تا کنون ۳ هزار و ۲۱۰ حامی به جمع حامیان نیکوکار و حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: در حال حاضر ۱۱۶ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد در انتظار حمایت نیکوکاران هستند که امیدواریم تا پایان مراسم “شور عاطفه ها” این عزیزان نیز مورد حمایت مادی و معنوی حامیان قرار گیرند و با آرامش خاطر سال تحصیلی جدید را شروع کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حامیان در شرایط فعلی با وجود ویروس منحوس کرونا و سختی ادامه تحصیل در فضای مجازی برای نیازمندان می تواند، راهگشای ارتقاء علمی دانش آموزان و دانشجویان باشد، گفت: خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند می توانند با مراجعه به آدرس ekram.emdad.ir ثبت نام کنند، همچنین از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به صورت غیرحضوری در این امر سهیم باشند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x