اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ایجاد ۴۳۹ فرصت شغلی از طریق فرآیند راهبری شغلی برای مددجویان

ایجاد ۴۳۹ فرصت شغلی از طریق فرآیند راهبری شغلی برای مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

راهبری شغلی در کمیته امداد فرایندی است که با تشکیل یک زنجیره کامل در روند ایجاد اشتغال، پایداری طرحهای اشتغال را برای مددجویان فراهم می آورد.

احمد رضایی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه در نظام راهبری شغلی، یک کارآفرین، محور برنامه ایجاد اشتغال برای محرومان است، بیان داشت: راهبر شغلی، کارآفرین حرفه ای است که در یک رشته شغلی مشخص، دارای سابقه و تجربه موفق است به نحوی که بر کل زنجیره ارزش این شغل تسلط کامل دارد و سبب پایداری اشتغال می شود.

احمد رضایی با این توضیح اذعان داشت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۶۳ فرصت شغلی در فرایند راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر ۷۴میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار، راهکار رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار و مددجویان این نهاد است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۳۹ فرصت شغلی با استفاده از فرآیند راهبری شغلی با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۵۵۰۲ فرصت شغلی توسط راهبران شغلی تا پایان سال ایجاد خواهد شد، گفت: این نهاد همچنان از طرح های اشتغال کوچک به منظور تقویت روحیه خانواده های تحت حمایت نیز پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x