اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

سرانه ۳۰هزار تومانی هر خانوار تحت حمایت از صدقات مردم اصفهان

سرانه ۳۰هزار تومانی هر خانوار تحت حمایت از صدقات مردم اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در حال حاضر ۱۱۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هستند، که از پرداخت ده میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان صدقه توسط نیکوکاران در سه ماه اول سال جاری ، سهم هر خانوار ماهیانه مبلغ ۳۰هزار تومان بوده است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۹هزار خانوار تحت حمایت این نهاد است، اظهار داشت: مردم سخاوتمند اصفهانی طی سه ماهه اول سال جاری ده میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، که با توجه به تعداد خانوار تحت حمایت، سرانه ماهیانه هر خانوار ۳۰هزار تومان می باشد.

مدیرکل کمیته اصفهان با اشاره به اینکه بخشی از خدمات ارائه شده به مددجویان از اعتبارات دولتی و سهمی هم از مشارکت خیران و نیکوکاران می باشد، ادامه داد: در شرایط فعلی، با وجود تحریم های ظالمانه و تورم افسارگسیخته کالاهای اساسی مورد نیاز عموم جامعه همچنین تشدید شرایط کرونایی در کشور، علاوه بر پرداخت صدقه، با مشارکت در سایر برنامه ها اعم از طرح اکرام ایتام و … هر چه مساعدت نیکوکاران افزایش یابد، کمیته امداد می تواند خدمات ارزنده تری به نیازمندان تحت حمایت این نهاد ارائه دهد.
زارع افزود: این میزان صدقه از صنادیق خانگی و صندوق های نصب شده در سازمان ها، شرکت ها و معابر و همچنین روش های الکترونیکی جمع آوری و برای رسیدگی به امور مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب جهیزیه، کمک های درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تامین و تعمیر منازل مسکونی، استفاده می شود.
وی افزود: بالغ بر ۹۳ درصد از صندوق های صدقات، خانگی هستند و بیشترین صدقات مردمی نیز از همین صندوق های کوچک خانگی جمع آوری شده است.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به اینکه برای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده است، گفت: کد دستوری #۰۳۱*۲*۸۸۷۷* به منظور پرداخت صدقات الکترونیکی مردم نیکوکار فعال است، همچنین خیران می توانند با مراجعه به سایتwww.emdad.ir  صدقات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x