اجتماعی استان بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی

خدمات «احمد جبرئیل» به جبهه مقاومت فراموش نمی‌شود

خدمات «احمد جبرئیل» به جبهه مقاومت فراموش نمی‌شود

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی نوشت: خدمات «احمد جبرئیل» به مبارزین حقیقی فلسطین، حزب الله لبنان و حکومت انقلابی سوریه فراموش ناشدنی است.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، درگذشت «احمد جبرئیل» دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: او در طی بیش از چهل سال اخیر، خدمات ارزشمند و موثری به آرمان های اصیل فلسطین و جبهه مقاومت کرد. خدمات وی به مبارزین حقیقی فلسطین، حزب الله لبنان و حکومت انقلابی سوریه فراموش ناشدنی است.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

احمد جبریل عمر با برکت خویش را بی وقفه و بدون انحراف در راه تحقق آرمان های ملت مظلوم فلسطین، قدس شریف و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفت و پس از انقلاب اسلامی ایران، تحت تاثیر شخصیت اسلامی و جاذبه انقلابی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی، (رضوان الله تعالی علیه) از گرایش های مارکسیستی به اسلام ناب محمدی بازگشت.

او در طی بیش از چهل سال اخیر، خدمات ارزشمند و موثری به آرمان های اصیل فلسطین و جبهه مقاومت نمود. خدمات وی به مبارزین حقیقی فلسطین، حزب الله لبنان و حکومت انقلابی سوریه فراموش ناشدنی است.

در طی نبرد افتخار آفرین ۱۶ روزه حزب الله لبنان در سال ۱۳۷۵، این جانب از نزدیک در طول اقامت ۹ روزه در دمشق شاهد بسیاری از ایثارگری های مرحوم احمد جبریل و همرزمانش در کمک های موثر به جبهه مقاومت بوده ام. او قبل و بعد از آن پیروزی بزرگ در موضع گیری های سیاسی و کمک های لجستیکی به جبهه مقاومت نیز در مقابله با صهیونیسم و حامیانش(آمریکا و ارتجاع منطقه) لحظه ای درنگ نکرد. از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم که روح آن بزرگ مرد را با موالیانش صلوات الله علیهم اجمعین محشور فرماید.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x