اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران سیاسی

جلسه بررسی خاموشی‌های اخیر و راهکارهای مدیریت مصرف برق برگزار شد

جلسه بررسی خاموشی‌های اخیر و راهکارهای مدیریت مصرف برق برگزار شد

وزیر نیرو با حضور در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور گزارشی از آخرین وضعیت تولید و مصرف، راهکارهای جلوگیری از خاموشی و قطعی برق و مدیریت بهینه مصرف آن به «اسحاق جهانگیری» ارائه کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، وزیر و معاونان وزارت نیرو پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) با حضور در دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گزارشی از آخرین وضعیت تولید و مصرف، راهکارهای جلوگیری از خاموشی و قطعی برق و مدیریت بهینه مصرف آن به وی ارائه کردند.

گفتنی است، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دستور داد در جلسه ویژه‌ای به ریاست معاون اول و متشکل از دستگاه‌های مختلف، موضوع قطعی برق بررسی و دستورالعمل اجرایی در حوزه‌های مختلف تعیین و اعلام شود.

همچنین رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی و زیربنایی مناطق آزاد با اشاره به اینکه خاموشی در این روزها، مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است، گفت: بخاطر این مشکلات، از مردم عذرخواهی می‌کنم و از آنها خواهش می‌کنم با ما همراهی کنند. وزارت نیرو مقصر نیست اما باید در رادیو و تلویزیون مشکل را برای مردم توضیح دهد. ما باید راه‌حل این مشکل را پیدا و عملیاتی کنیم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x