اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه ۱۴۰۰

افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه ۱۴۰۰

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: با پیگیری سازمان های حمایتی و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی،   مستمری خانواده‌های نیازمند در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش ۶۷ درصدی یافت.

 کریم زارع با اشاره به اینکه استفاده از تمام ظرفیت های مردمی، دینی و قانونی برای رفع محرومیت ها از الزامات این نهاد است، افزود: با تصویب افزایش مستمری در سال جاری، خانواده مددجوی تک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و خانواده پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت می کنند. 

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه در سال گذشته مبلغ ۳۹۰ میلیارد تومان مستمری به ۱۱۴ هزار خانوار پرداخت شد، گفت: با افزایش صورت پذیرفته در دوماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب مددجویان تحت حمایت در استان واریز شد.

وی در ادامه بیان داشت: ۱۱۸ هزار و ۹۴۹ خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و از این تعداد ۱۱۴ هزار و ۲۱۶ خانوار در قالب کمک معیشت عادی و تبصره ۱۴ بصورت مستمر و ۴ هزار و ۷۳۳ خانوار از خدمات تک و چند خدمتی این نهاد بهره مند هستند.

زارع گفت: در کنار تخصیص اعتبارات دولت به نیازمندان، با حضور همیشگی خیران و نیکوکاران سعی در رفع محرومیت از میان اقشار آسیب پذیر جامعه خواهیم داشت.

وی در پایان افزود: نیکوکاران همچنان می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری  #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یاریگر نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان باشند.

 انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x