اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان فراهم است

بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات در استان اصفهان فراهم است.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،مدیر مخابرات منطقه اصفهان در جلسه بصیرتی انتخابات با اعلام این مطلب گفت: با تلاش همکاران ما در مخابرات استان، کلیه هماهنگی های لازم جهت پایداری سیستم در زمان برگزاری انتخابات صورت گرفته است.

اسماعیل قربانی در این جلسه که صبح امروز _ یکشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۳_ با حضور تعدادی از معاونین، مدیران و روسای مخابراتی اصفهان و شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت زیرساختهای مخابراتی در روند برگزاری انتخابات اظهار کرد: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیرساختهای مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات، کلیه عوامل اجرایی از جمله قسمت های فنی، پشتیبانی و پیمانکاران، از قبل از فرآیند برگزاری انتخابات تا پایان آن در حالت آماده باش کامل قرار دارند.
وی افزود: باید کلیه هماهنگی های لازم با مسئولین برگزاری انتخابات در سطح استان، توسط مدیران و روئسای مخابرات شهرستان ها صورت پذیرد تا ان شاء الله با نهایت آمادگی شاهد حماسه حضور پرشور مردم عزیز در انتخابات پیش رو باشیم.

قربانی حضور حداکثری در انتخابات را حافظ طراوت، نشاط و قدرت و صلابت انقلابی دانست و عنوان کرد: لزوم احساس مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت فردی و اجتماعی خود، از ارزشهای پذیرفته اسلام است؛ به گونه ای که این مطلب در آیات، روایات و سیره مسلمانان مورد تأکید قرار گرفته و حضور حداکثری مردم در انتخابات قطعا زمینه ساز پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه ها خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه دکتر محسن نصری استاد علوم سیاسی دانشگاه اصفهان نیز به بیان ابعاد مختلف و آثار و برکات حضور مردم در انتخابات پرداخت.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x