اجتماعی استان تصاویر جنوب شرق شمال غرب مرکزی

آمادگی مخابرات برای تامین زیرساختهای برگزاری انتخابات

پایگاه خبری احوال نیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این مطلب گفت: با همت و تلاش همکاران ما در مخابرات منطقه اصفهان، کلیه زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات امسال آماده بهره برداری است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی صبح امروز – سه شنبه ۱۴۰۰/۳/۴ – در جلسه کنترل برنامه ها و پروژه های محوری مرکز استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف کشور خرمشهر ها در پیش است و ما باید در هر حوزه ای که هستیم با حرکت جهادی خود، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.


وی افزود: پایداری ارتباط، کیفیت سرویس ها و پاسخگویی به مشکلات باید به عنوان سه عامل بسیار مهم در افزایش رضایتمندی مشترکین، در راس امور تک تک حوزه های مخابراتی استان قرار گیرد.

قربانی با اشاره به مشکل قطع برق برخی از مراکز مخابراتی عنوان کرد: در چند روز اخیر، مشکل قطع برق در استان باعث ایجاد مشکلاتی در سرویس دهی به مشترکین شده که با پیگیری های انجام شده در صدد کاهش قطعی های ناشی از این مشکل هستیم.

گفتنی است در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد؛ حضار به بررسی پیشرفت های حاصله در پروژه های مخابرات در سطح مرکز استان پرداختند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x