استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با نماینده های حوزه های استان

پایگاه خبری احوال نیوز، اسماعیل قربانی ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان صبح امروز -پنج شنبه ۱۴۰۰/۲/۳۰- با حسین محمد صالحی نماینده مردم شریف شهرستان های فریدن،فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،اسماعیل قربانی در این جلسه با اشاره به عزم جدی مخابرات بر ایجاد عدالت ارتباطی گفت: از نظر ما در اجرای طرح های توسعه ای هیچ تفاوتی بین مناطق شهری و روستایی نیست و آمار زیاد افتتاحات صورت گرفته در مناطق روستایی استان در سالهای متمادی، گویای این حقیقت است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه اصفهان در این مناطق، اظهار کرد: همت مخابرات منطقه اصفهان همواره در راستای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز در هر نقطه از استان معطوف بوده و در این راستا به صورت شبانه روزی از هیچ فعالیتی دریغ نمی کنند.

حسین محمد صالحی نیز در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته ارتباطات به حضار، گزارشی از مشکلات و دغدغه ای ارتباطی مناطق حوزه انتخابیه خود در زمینه شبکه ثابت و سیار ارائه کرد.

گفتنی است در این دیدار که مسئولان معاونت های مختلف مخابرات منطقه اصفهان نیز حضور داشتند؛ حضار به بررسی آخرین وضعیت ارتباطی شهرستان های حوزه انتخابیه مذکور در زمینه تلفن ثابت،همراه و دیتا و راهکارهای ارتقاء و توسعه ارتباطات در این مناطق پرداختند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x