اجتماعی استان تصاویر جنوب حقوق بشر حوادث شرق شمال غرب مرکزی

بلینکن: حمایت آمریکا از اسرائیل برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت

بلینکن: حمایت آمریکا از اسرائیل برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

وزیر خارجه ایالات متحده در گفتگوی تلفنی با همتای اسرائیلی خود هشدار داد که حمایت آشکار و دیپلماتیک واشنگتن از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت.

به گزارش وبگاه خبری آکسیوس، آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در گفتگوی تلفنی با «گابی اشکنازی» همتای اسرائیلی خود گفت که واشنگتن طرح ابتکاری فرانسه برای غزه را در شورای امنیت سازمان ملل متوقف کرد، اما این کشور نمی‌تواند به حمایت آشکار و دیپلماتیک خود از اسرائیل، به ویژه در سازمان ملل، برای مدت طولانی ادامه دهد.

گفته می‌شود که تماس میان بلینکن و اشکنازی بخشی از تلاش‌ها در راستای افزایش فشارهای دیپلماتیک بر اسرائیل جهت برقراری آتش بس در غزه است.

در این گفتگوی تلفنی، اشکنازی به بلینکن گفت که اسرائیل هنوز اهداف نظامی متعددی دارد که امیدوار است در غزه به آن دست یابد و از این رو، به زمان بیشتری نیاز دارد!

گفتنی است، فرانسه پیش نویس طرح خود برای آتش بس در غزه را روز چهارشنبه به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرد. متعاقب آن، هیأت نمایندگی ایالات متحده در سازمان ملل اعلام کرد که با این طرح مخالف است و در پیشبرد آن مشارکت نخواهد کرد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x