آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بهداشت بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دین و اندیشه زنجان سمنان سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه یزد

طرح بومی سازی گاز ترش به کجا ختم شد/

طرح بومی سازی گاز ترش به کجا ختم شد
.
طرح بومی سازی گاز ترش که بدست توانمند مبتکران ایرانی قرار بود صورت پذیرد به ناگاه کلنگ ان به دست شرکت رومانیایی به بهره برداری میرسد .
به گزارش خبرنگار ما در پایگاه خبری احوال نیوز مهندس عظیمیان در جواب این سوال گفت من اطلاعی ندارم که این پروژه قرار بوده بدست اقای بنائیان انجام شود این پروژه توسط معاونت بهره برداری ما با کمک دو گروه هم برای ما و هم شرکت اکسین و کارشناسان بسیار مجرب شرکت نفت که اصل ان در شرکت فولاد مبارکه بوده است به موفقیت نهایی رسید .
و کشور توانست اسلپ گاز ترش را تولید کند .
عظیمیان عنوان کرد در این مسیر ازمایشهای متفاوتی صورت گرفت ..و پروژه در اکسین نورد شد ،ورق شد،لوله شد و به دستور مقام معظم رهبری در پروژه استراتژیک کوره جاسک بطول ۱۰۰۰ کیلومتر تقریبا ۹۰ تا ۹۵ درصد اماده بهره برداری است .که انشالله اواخر امسال یا اوایل سال اینده این پروژه حیاتی یا استراتژیک اجرا میشود .
مبارکه هم افتخار میکند که این طرح اجرا شده و شکست نخورده است .و خوشبختانه فولاد مبارکه در یک همکاری همه جانبه این پروژه را اجرا کرده است .
عظیمیان اشاره کرد :برای ما اسلپ گاز ترش اقتصادی نیست برای ما ورق ۲ میل مثل پراید پول است .ولی برای ما وظایف حاکمیت خودمان هم مهم است که در ان مشکلات دولت باید حل شود و پروژه انتقال نفت باید انجام شود .
لازم بذکر است عظیمیان گفت :خیلی هزینه کردیم ..خیلی تلاش کردیم …ولی افتخار میکنیم که این پروژه انجام شده است …
.
عظیمیان در قسمتی از صحبتهایش در مورد پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار یورو در هفته های قبل به شرکت که بدون تایید شدن امضا اقای یزد خاستی معاونت خرید به شرکت رومانیایی پرداخت شده گفت :
ما هیچ چیز محرمانه ای نداریم که برای رسانه ها مبهم باشد
.
پروژه گاز ترش با شرکت رومانیایی تمام شده و این مبالغ جهت پرداخت پروژه های دیگری به این شرکت واریز شده است و همه چیز طبق روال قانونی صورت گرفته است .
..
جناب اقای عظیمیان در مورد صداقت شما بسیار سپاسگزاریم ولی ایا موضوع پرداخت وجه ۹۰۰ هزار یورویی به شرکت رومانیایی که بدون امضا اقای یزدخواستی توسط اقای رزیئی صورت گرفته یک کار خلاف قانون محسوب میشود یا خیر.؟ انشالله گذر زمان صداقت شما را به مردم شهید پرور اصفهان در طرح بومی سازی و گاز ترش مشخص کند و ما هم قطعا در این صورت بیشتر به شما و مجموعه فولاد مبارکه سپاهان افتخار خواهیم کرد .

مهدی وزیری خبرنگار
انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x