اجتماعی استان اصفهان چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نشست صمیمانه دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور با حجت الاسلام پژمان فر/نماینده مردم مشهد / عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

نشست صمیمانه دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور با حجت الاسلام پژمان فر/نماینده مردم مشهد / عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، صبح پنج شنبه ۲۷ تیرماه دبیر مجامع ادبی کشور با حجت الاسلام پژمان فر، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار مهرناز آزاد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود در مسیر ساماندهی انجمن های ادبی کشور در طول سه ماه گذشته خاطر نشان نمود، با توجه به اهمیت ادبیات که مادر بیشتر هنرها به حساب می آید اظهار نمود توجه ویژه به وضعیت و ساماندهی انجمن های ادبی کشور باید در الویت برنامه های فرهنگی قرارگیرد و زحمت کشان این عرصه که همواره با تلاش های خود از ادبیات ملی و دینی خود پاسداری نموده و باعث دوام و قوام تاریخ ادبیات این سرزمین کهن بوده‌اند به مشکلاتشان با نگاه ویژه ای رسیدگی گردد.

دبیر مجامع ادبی کشور اضافه نمود، تشکیل مجمع انجمن های ادبی کشور از تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز بوده است و پیگیری این حرکت ارزشمند با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون فرهنگی، یقینا نتایج چشمگیری به همراه خواهد داشت.

در ادامه حمید عشقی دبیر مجامع ادبی استان خراسان رضوی نیز ضمن تشریح مشکلات موجود در انجمن های ادبی استان افزود با همراهی و همدلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت فرهنگی شهرداری گام های موثری در زمینه حل مشکلات برداشته شده است. اما نیاز است نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با حمایت های معنوی خود دلگرمی ما را برای ادامه مسیر بیشتر کنند تا بتوانیم از تمام ظرفیت های موجود درسراسر استان استفاده کنیم.

حجت الاسلام پژمان فر نیز با آرزوی موفقیت برای انجمن های ادبی کشور و تشکر از زحماتی که دبیران استانی و کشور به دوش دارند افزود، حمایت از همه هنرمندان و کسانی که در عرصه فرهنگ و هنر این کشور تلاش می کنند از وظایف آنهاست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان برای نمایندگان منتخب انجمن های ادبی استان ها همچنین دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور آرزوی موفقیت نمود.

الهه کمالی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x