اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سرهنگ حسین بساطی : کشف ۵۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در “شاهین شهر” / انتقال سوخت قاچاق به انبار پالایشگاه

سرهنگ حسین بساطی : کشف ۵۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در “شاهین شهر” / انتقال سوخت قاچاق به انبار پالایشگاه

کشف ۵۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در “شاهین شهر”

 

 فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر و میمه” از کشف ۵۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد. هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی و دستگیری ۴ فرد متخلف در این رابطه خبر داد۵۳۰

پایگاه خبری احوال نیوز، سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان “شاهین شهر و میمه” حین گشت زنی در سطح حوزه خود به یک تانکر سوخت رسان متعلق به یک شرکت تولید روغن خودرو مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل به صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به همراه ماموران حراست پالایشگاه از شرکت مذکور بازدید به عمل آوردند و در نتیجه این عملیات مقدار ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل ۳۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل که در مخازن بزرگ دپو شده بود، کشف کردند.

سرهنگ بساطی از انتقال سوخت قاچاق کشف شده به انبار نفت پالایشگاه شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه ۴ فرد متخلف دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x